Exmortis 2

by Point and Click Games on March 4, 2007

in Scary Games

Exmortis 2 – the sequel to the famous scary point and click game : Exmortis. Game contains explicit violence, profanity and shocking images, not recommended for children.

The game starts as you arrive at the Resistance Safe house, an old disbanded church sitting in a wide open plain in the American country. The sky is stained a crimson hue, a phenomenon that coupled the arrival of the Exmortis on the Earth. Someone has spray painted “Where is your God now?” across the face of the church. You remember the backlash against religion and how it was nothing but false hope and old stories to keep humanity and values in retrospect. You remember how the catalyst was the Vatican falling victim to the marauding demons when they swept through Europe those months ago.

You silently swallow as you step towards the front door of the church in hope that you will at least find some survivors of the resistance slaughter inside…

Play Exmortis 2

Exmortis 2 Walkthrough

Pages: 1 2

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, 4.33/ 5)
Loading ... Loading ...

Related Games:


Exmortis 3

Purgatorium

Astrocitys

Omg Scary Room

{ 127 comments… read them below or add one }

brand December 22, 2012 at 11:21 pm

Utterly understand what your stance in this matter. Though Id disagree on some of the finer particulars, I think you did an superior job explaining it. Certain beats having to analysis it on my own. Thanks. Anyway, in my language, there arent a lot good supply like this.

Reply

lislis December 30, 2011 at 6:45 pm

omg…the guy u talked to in the cruch fricken killed you….HE FRICKEN KILLED U!!!!!!!! GRRRRRRR

Reply

anonymous October 3, 2011 at 4:58 am

Good one!!!!!!

Reply

the perwsons whos in to freaking scary as shit ames!!!p.s realy rhianna though and im 10:) August 20, 2011 at 4:09 pm

awesome! not really scary though figuerd out all of it by my self oh exept for the 831 thing and to kill thst dude with the dagger instead of gun but ya know and the starting the car up thing only failed once and beat it! not scary though oh and by the way the guy with at the end that you have to kill with the dagger when he gets close enogh to you he stops sending out the goblin thingies so take as much time as you like because you cant die on that exact part
hope that helped!;P

Reply

predator1537 June 12, 2011 at 3:12 am

scaaaaaaaaaaaaaaaaaaary!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply

karen.S April 25, 2011 at 1:29 pm

evil zombie things scared the shit outta me! I wasn’t paying attention, clicked back onto the browser thing and the thing killed me. got so scared I screamed for my boyfriend and he fell down the stairs. HAHA! thinks zombies are a-comin for us all. LOLZZZ

Reply

karen.S April 25, 2011 at 1:21 pm

I put 8 3 1 in loads of times and it didnt work! WTF!

Reply

Tabby March 25, 2011 at 9:03 am

won the game…easy…not hard…very scary

Reply

person January 26, 2011 at 7:37 pm

How do u get out of the light part???

Reply

:o Scared out of Mind!! September 15, 2010 at 8:47 am

I got soo scared when the clouds were coming up and I heard growls!!! I was looking for something to click to get away!!! But I couldn’t so I x’d it out xD So friggin’ scary!!

Reply

LOL January 26, 2011 at 6:22 am

LOL!!! X’d it, that is so hacking Classic!!! NICE one!!! XD

Reply

Carolina August 29, 2010 at 3:38 pm

i seriously got too scared just from reading the info about the game about the evps and all that and ofcourse i accidently had my volume on max and that fucking thing screamed and i almost had a heart attack xD ill wait playing this untill tomorrow when its day, damn im so scared and i havent even started the game yet i guess that makes it a good game

Reply

xXemo_cup_cakezXx July 3, 2010 at 7:35 pm

this game was awesome great job i jumped a few times especially the part in the vent and when i the little girl got shot… totally my kinda game :D

Reply

Anonymous February 8, 2010 at 10:42 am

Exmortis 1 and 2 are amazing altough the third one was kinda bad…

Reply

Anonymous December 13, 2009 at 9:39 am

i am so glad you and your girlfriend dreamt about this (that is right isn’t it?) because then i would be playing this game i like the twist though was that your voice?? and the blood and stuff very cool :)

Reply

gwe October 20, 2009 at 9:54 pm

freaking awesome game, nicely done, wish some good distro or game company make this to console or whateva in big project. nice concept and DAMN! you scaring me (srry bad english)

Reply

Your cake iz stale October 8, 2009 at 4:13 pm

OMG i crapped my pants when the ghost came outta the vent, through the whole game i was grabbing the table, waiting to be scared :o

Reply

scary games September 11, 2009 at 4:53 am

This game had me in chills the entire time. Especially reading the journal in bedroom. Sometimes I get a bit impatient, the first time I played this game I just skipped through all the journals (same thing I did the first time I played Exmortis 1). I had to come back and play it again, and trust me, the scare factor did not go away.

Reply

Tally August 29, 2009 at 8:25 pm

This is probably the best Horror Point And Click game I have ever played. It was insanely scary, didn’t expect the ending (was actually hoping to be the good guy) even though it was dumb (but for a reason!) Now I am really excited for the third one. Praying to be the good guy this time around!

Reply

coldblood August 8, 2009 at 1:15 pm

that is soooooooo not true ^. if you say this is not scary then u really most the unhuman. if theres somthing scaryer then this please tell us.

Reply

not scary June 7, 2009 at 5:16 pm

this game was stupid . much retarded than the first one. the first one was even scary you babies

Reply

papasmurf May 2, 2009 at 12:37 am

crappy ending

Reply

Anonymous April 24, 2009 at 10:01 am

not a screwdriver???…missin..

Reply

milky April 21, 2009 at 7:04 pm

OMG SO SCARY i agree with the guy who said he was scared when a door creeked i nearly crapped myself great game awesome horror films and i am not kidding hand to god (if you read the church scrachings you will get it) pun intended i almost had a heart attack oh and the end is gay

Reply

molly April 14, 2009 at 8:01 pm

it aint letting me take the screwdriver :@:@ !!

Reply

bjhfunk December 10, 2009 at 1:32 pm

if you want to get the screw driver go down stairs and put 813 in the padlock bitch

Reply

jackshit January 18, 2011 at 2:24 am

Is that what you call your mom….You are soooooo classy bjhfunk!!!NOT!!!

Reply

Anonymous March 25, 2011 at 8:45 am

I cant get it either it says nothing in good use there

Reply

anonymous April 14, 2011 at 8:57 am

go bakc into the crawlspace. at the very far end of it, click on the screws, now the screwdriver is something of use. Go back and try again ;)

funk killer November 9, 2012 at 7:38 pm

You big headed loud mouth, I’ll treat you like one you toe-rag…

Reply

LuEs April 11, 2009 at 7:44 am

WTF all that for nothing… good game though, talking’s a bit tooooo much and too many large words and too much text. x

Reply

LuEs April 11, 2009 at 6:47 am

We died, death by red cloud thing… no worries here we go again!

Reply

Ruby Marina March 28, 2009 at 10:23 am

Somehow I missed the sequence with the lighter, and I had my speakers on full and didn’t even jump. =/ And thanks for putting what the guy at the end said, I didn’t hear, and I’m hoping for E-3 too now. =) ^_^

Long Live Exmortis!! =D

Reply

victoria March 18, 2009 at 12:11 pm

This game was good but the ending sucked. if you come up with a third exmortis who is the main character going to be?

Reply

Beth February 27, 2009 at 6:12 am

Jeez that second light sequence is so irrating i have spent my whole diiner time trying to crack the b*****d

Reply

Ballsey February 20, 2009 at 2:12 am

Not bad, although the whole extraordinary apocalyptic scenario actually seemed a bit over the top, unlike the previous game where the situation is a bit more quaint, but still frightening.

Reply

Niitro February 16, 2009 at 12:43 pm

Dude, [Referring to the Author] …holy shit, that vleaw guy or whatever used him as a puppit, he used xavier’s daughter as a puppit, made xaview kill his only daughter, for his evil plan, surprised the killer knocking him unconsceince, made him the ‘hand’ or so called, caused a whole mass extinction with the excempt of the one guy, led the other guy around like a puppit, made him destroy his own army as to create an even better stronger army, called xavier’s daughter a WHORE, and granted the main charector in the second one a QUICK DEATH. i was on the edge of my seat and in astonishment after what i have just witnessed, that, game, was, crazy sick. i dont think i will ever find another game like this, maybe not withen a few years, but i tip my hat to you good sir.

Reply

Becca February 10, 2009 at 3:49 pm

Wow. That right there was awesome. I didn’t like the first one very much, but I loved this one. The plot was fantastic, and the diary was so well-written. This would make an amazing movie.

Reply

John January 5, 2009 at 4:45 pm

These two should be made into a movie, better than any movies out now.

Reply

anonymous October 3, 2011 at 4:59 am

yup, the whole saga is really worth

Reply

Anonymous November 4, 2008 at 6:04 pm

This game was pretty scary,
I thin that they should make a movie to.

Reply

James September 19, 2008 at 12:53 am

yea stupid ^_^

Reply

Dee September 7, 2008 at 9:39 pm

Nope, Tipping Point’s author is Dan Russell-Pinson. Exmortis author is Ben Leffler. So it is not the same guy.

Reply

Brittany September 7, 2008 at 7:40 pm

Dude, is this by the same guys that made Tipping Point?
It reminds me of it.
I didn’t like it very mcuh, but I did like the pictures.
It actually looked real, which made is kind of scary.
But I don’t get scared of most things, so yeah..

Reply

Ben Leffler September 4, 2008 at 9:53 pm

Yup. Its true.

Reply

that one guy September 1, 2008 at 9:30 am

dont worry ben leffler (the guy who made this game) said that the main character(mr.hannay) didnt actually die his soul was taken to the spirit realm and yes you continue your role as mr hannay and you must get revenge on lord vlaew (the guy who killed you)

Reply

christine hu August 30, 2008 at 12:24 am

sry im really 4 thought u would critisize my sis for frcing me sarry agan

Reply

christine hu August 30, 2008 at 12:22 am

omg im 4 i playe d this so scary i couldn’t sleep without all the lighs on for a month and still when i hear a bump i scream and turn on all the lights and ran to my mommys room this is written by my sis cause i can’t spell

Reply

christine hu August 30, 2008 at 12:20 am

o mi gad im 6 my sastir dared mi 2 pliy now i cont slep

Reply

Hayla August 27, 2008 at 11:35 am

what the heck is up with the lights what do i do the L1 L2 crap doesn’t make sence what do I do!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply

rubber_betty August 4, 2008 at 1:21 am

COOL GAME!!! I love the plot!

Reply

noseses August 1, 2008 at 4:01 am

yay! ur stuff rox!

Reply

Ben Leffler August 1, 2008 at 4:00 am

Don’t worry every one. I’m making Exmortis 3 now. It should be done soon.

Maybe if your good I’ll even make a flash movie.

Reply

miley xxx July 23, 2008 at 1:13 am

That girl that popped out when I lost she really scared me to death!!!!!!! I will always follow a walkthrough so I don’t have to see her face again!!

Reply

Jason June 30, 2008 at 5:28 pm

Holy Crap! I just about pissed my self in that crawlspace. I totally saw the end coming from miles away but i still screamed when the dude got up in your face and said “…A gift..of a quick death” Fantastic game! left me trembling. I WANT MORE

Reply

Mdog May 25, 2008 at 10:22 am

Are any of u guys kids.

Reply

Ryoko May 4, 2008 at 9:46 am

THIS SERIES SHOULD BE A MOVIE…or two movies
but that would be frickin awesome

Reply

shakeybonez March 20, 2008 at 6:23 pm

could have been sooooooooo much better then it was. very good story though until the end. you basically do all that shit just for the dude to take over. kinda stupid in my opinion. wasnt what i expected. my fav part was readin the diary in the basement lol. good work though cant wait for the next one.

Reply

danilo March 16, 2008 at 7:56 am

but wen i pointed my mouse on the end on that guy he said he standing
in my way he looks familer but that guy was

XAIVER jou can see it self too
wacht good on that guy up stairs en then on the end
relly wacht very good
at 3 pm XAIVER stands next your ben end says
WAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! im xaiver im gone
eat you up IM THE EXOMIST
the way to keep in life is sleep the night trough
6pm it was 6.10 i saw xaiver with my own eyes
my bedroom going out walking

Reply

rhianna August 20, 2011 at 3:31 am

WHAT THE FRICK YOU TALKIN BOUT?

Reply

danilo March 16, 2008 at 7:53 am

but wen i pointed my mouse on the end on that guy he said he standing
in my way he looks familer but that guy was

XAIVER jou can see it self too
wacht good on that guy up stairs en then on the end
relly wacht very good

at 3 pm XAIVER stands next your ben end says
WAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! im xaiver im gone
eat you up IM THE EXOMIST SPIRT

the way to keep in life is sleep the night trough
6pm it was 6.10 i saw xaiver with my own eyes
my bedroom going out walking

Reply

danilo March 16, 2008 at 7:42 am

jeeeeeeeeeeeeeeh the end is fuckd up end im now gone play 1

but the ending jou were gone now what that gift was
i thought hees the exormist demon fuck oo no
hee s gon eat me now

Reply

john March 14, 2008 at 4:35 am

holy shit it is scary…
what the fuck’n hell…heheh
hope there is part 3…

Reply

Anonymous March 11, 2008 at 2:59 am

God awesome stuff…..real good!! Liked the eery music n background….
Waiting for the third installment EAGERLY….!!

Reply

becki j March 10, 2008 at 3:07 am

that wasnt scary enough to soil myself but definatley made my heartbeat skip n change @ times, awesome game, same as the first one, i thought the ending was classs!!! PMPL funny!!!! bring on exmortis 3!

Reply

rebeca March 6, 2008 at 9:42 am

holy shit the game was fucking scary

Reply

steve March 6, 2008 at 9:33 am

this game is so ******* scary the first one i nearly craped my self

Reply

Jim March 2, 2008 at 4:52 pm

good game! i dont get scared easyily and sorry to say this didnt scare me at all but it was fun to play and had a good story, REALLY crappy ending but otherwise very challinging and fun!

Reply

hullo February 27, 2008 at 12:19 am

it freaked me out at da end

Reply

Sam February 10, 2008 at 8:50 am

Wow this was a great game it is very difficult to find good games these days.The part in the crawling space almost made me pee myself!Great Job!

Reply

nicole February 9, 2008 at 10:48 pm

wow the best game i have ever played
good job wit makin the game!!! really good job

Reply

stephen February 8, 2008 at 10:08 pm

this game was okay but when you had to connect the light things it sucked
and the ending kinda sucked lmfao

Reply

Shannon February 3, 2008 at 10:19 am

wow finished the game. it was creepy but not scary that it’ll make you crap your pants. i liked it (: can’t wait for the 3rd exmortis !!!

Reply

Anonymous January 23, 2008 at 8:13 pm

seems like a great game but i cant get past the second sequence of lights fuck that shit i hate games like that, guess ill never know how it ends

Reply

Astrid January 23, 2008 at 7:07 am

freakin awesome, the ending is a bit nasty though, was expecting sumthin enlighten after an intense storyline the character have gone through. Please mend my broken heart in Exmortis 3;)

Reply

Zoe aka 'Mortis Fan! January 5, 2008 at 9:30 am

I think these games are so amazing- they’re not so scary as to make you shit yourself, but creepy enough to get a good reaction. Brilliant sound effects too. I prefer the first one though- the unhoned style of it is endearing.
Exmortis 3? Bring it on :P

Reply

XzaLLeNT January 2, 2008 at 11:56 am

scary as fuck! the first one was a bit longer but this one still delivered the same scare level! my friends and i freaked out at the vent crawlspace creature, haha! cant wait for exmortis3 to come out!

Reply

shuwen January 1, 2008 at 9:10 pm

Argh its so scary…i keep closing my eyes and ears…im only 10 and a half..this yr (2008) will be 11 i like horror games and stories but im scared of playin da games but i play it anyway…heehee

Reply

allison poynter :D January 1, 2008 at 9:06 pm

ohhh and marvel…. u click the door to go outside click the hnger like next to the car then use that and click the floor and it brings out a key and then u click the car and it brings u to the house

Reply

allison poynter :D January 1, 2008 at 9:04 pm

this game is fucking awsome!! me and my friend spillis played it and he told me that they might be making a third :D DD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply

marvel December 30, 2007 at 1:48 am

Pretty sure that’s retarded.
I got in the church and could do SHIT ALL.I talked to the shadow guy, and read the booklet. AND COULDN’T FREEKIN LEAVE. A door might help. I CLICKED EVERYWHERE! On the left hand side, there’s two boarded-up windows, some wall, and a black square that’s unclickable.
BUT would have been an alright game.. IF I could have done anything.. Hmm..

Reply

Anonymous December 24, 2007 at 1:07 pm

.

Reply

hardXcore December 24, 2007 at 11:07 am

i love the game..
my friends and i played it for ever
i still havent figured out how to beat the first one….

Reply

DEAN December 12, 2007 at 12:00 pm

SHIT ENDING

Reply

jimmy December 3, 2007 at 8:11 am

ok that was scary and get really freaked out easily iheard of exmortis from afriend tried both today oh yeah its a snow day but thank god it was daytime or i would not have been able to move from this spot ican barely do it now thank god for fire

Reply

Jessica November 22, 2007 at 5:14 pm

I really like this one ^^ It actually had me on the edge of my seat! My only complaint is the ending. I completely saw it coming although i thought it was pretty funny when the dude add “of death” at the end….great gift huh?

Reply

jytujf November 10, 2007 at 11:09 am

IM LOST !!!
I DONT NO WHERE TO GO!!
HELP ANYONE?

Reply

shan October 27, 2007 at 10:21 am

where is the brick path?!?!?!?!

Reply

Jen October 21, 2007 at 11:24 am

Too bad most p&c games dont even come close to being this original or scary

Reply

Stevio October 14, 2007 at 6:10 pm

I actually jumped and yelped like a girl at the bit where you use the lighter in the vent. Actually came close to shitting myself. Quality game!!! Give us more!!!

Reply

SilverSpect October 6, 2007 at 7:02 am

Holy ****!
This game scared the crap out of me

Reply

brandan September 23, 2007 at 11:10 pm

i got to the very end of the game and accidentally clicked on a college courses link that was at the bottom of the game screen… i cannot tell you how pissed off this made me… i will murder the individual responsible for this… that was utter bullshit… well i hope this was a cool ending for those who saw it..thanks for wasting my time… i find it unlikely that this will be printed in the comments because it reveals what a bunch of retards running this site… thanks for ruining it for me

— sincerely, a gamer who wont be back to this site—

Reply

Xavier September 4, 2007 at 11:48 am

dude! i loved that game and what scared me more was the simple saying “Where’s your god NOW?” that made me piss myself. You should really make a console full length game outta this and a movie would rock too but fo a movie i suggest teaming up wwith Rob Zombie, director of the new Halloween movie. as you can see your games influence even my pc name (excluding PWNR on halo)

Reply

Rachel September 3, 2007 at 8:11 am

This game scared the shit out of me. Love it!

Reply

Master August 29, 2007 at 8:55 pm

that game was alright i guess

Reply

Sexy ASS August 28, 2007 at 4:18 pm

wow i didnt get it when i got outside i couldnt get back inside than the guy came and sliced me *slice slice slice* lol any ways i love you you all are nice and loving

Reply

Hannah August 24, 2007 at 11:47 am

OMG!!! I am so scared of this game I can’t play unless I’m talking to kayli on the phone. Before we go any further on this one we’re playing the first one first.

Reply

kayli August 24, 2007 at 11:45 am

WHOooooooooooo that game was scary. OMG. But it’s really good!!

Reply

madelein August 17, 2007 at 5:50 pm

well, as myself i liked the game is AWESOME, I can´t belive it…I play the first part OoOoOoOoO T.T
well i will play the second part with a friend, I think and i won´t be able to pass the game if myself do it!!!!!!!!
thanks for the hints…..

Reply

william August 4, 2007 at 9:27 am

wow. i was at a friend’s house, and we felt in some mood to watch a scary movie, but we couldn’t rent any, and 1408 was the only movie out, and we didnt want to go see that, so we looked up wome things online. exmortis is what came up. we played the first one through several times, then we tried to go to sleep, but that was completely pointless :P then the next day, we searched it again, and found out about the second one, and we just want to say…

..every time we now refer to something completely bat-fucking-insanely scary,we say “dude, that was EXMORTIS scary.”
exmortis is such a good game, it feels like it acually pulls you into the environment with an amazing storyline, and wonderful tactics( such as the sudoku puzzle) for completing the game.
i also strongly agree with everyone else for saying that the series would make a kick-ass movie. i would go watch it
for now, i think i speak for us all when i say we eagerly await the arrival of the third installment of the series.
wonderful work
10 out of 10

Reply

COOLGUY August 3, 2007 at 10:45 am

The first one was more sccary but the second one was a better game. They are both great though. My fav for point and click.

Reply

crapmyself July 23, 2007 at 8:12 am

i have tried to play this game like a 1000 times but i quit every time i love these gams and hate them at the same time. i played it for the first time with my aunt (the 1st one) we screamed when the ghost in the hall popped out with the head. i got so nervous that i got freaked out when a door creaked.I thank Ben Leffler for these games and you should seriously suggest an actual 2 and a half hour movie to steven speilburg or better yet wes craven or at least make a flash movie

Reply

ahblah July 16, 2007 at 7:02 pm

the girl or whatever in the crawlspace scared the piss outta me.
i quit.

Reply

flamin jimi & Hannah July 9, 2007 at 7:15 am

very nice got abit jumpy wen i was in the vent and that freaky woman flys at u good stuff

Reply

katie July 3, 2007 at 2:59 pm

it scared me badly. me and my 5 year old brother played it scary and hard. well im 11 and me end my brother colsed our eyes almost through the whole thing.me and my brother will have nightmares for a long time.thanks for making this game whoever did.it IS worth playing.scary but worth playing.it was an awsome game. you know what i think i should play it again.anyone feel the same about the game.well bye im going to play it again.i hope i dont get scared agian.**sigh**

Reply

chunky lover July 2, 2007 at 9:58 am

that is scary, completed it 3 times can’t wait for the third one!!!

Reply

Jesse July 1, 2007 at 7:13 pm

WOAH….GNARLLY DUDE!

Reply

Nik June 22, 2007 at 8:57 pm

HOLLY SH*T

Reply

Faro June 22, 2007 at 12:48 pm

Dude!!! Played both, needed a little help with the first one with the cellar door but got through the second just fine. Very creative and original, I about pissed myself and jumped out of my skin in the vent shaft. A movie would be Awesome. I look forward to playing more games from Jeff’s twisted mental unverse.

Reply

jordan the man June 22, 2007 at 9:22 am

Oh so easy first you talk to that guy in the booth,
then read the entire book in the other booth.Then
put your mouse over the door on the left and click.
Other Hints:When you’re out of the church the clouds
will get darker and darker.
If you stall there much longer a ugly skeleton
guy comes and kills you.
But look for the key on the brick path,
then the pin or paper clip on the car start the car and you’re at another house.

Reply

Adrianne June 21, 2007 at 4:40 am

Hiya. Omg. The pics r scary, nd i havnt started the game. Its loading but ill post my comment wen im finished. Wish me luck!!!

Reply

Lisa May 28, 2007 at 5:01 pm

Will someone please tell me how to get out of the church?

Reply

allison May 28, 2007 at 11:05 am

no offense to the maker but it coulf use alot more things poping out like the girl in the air duct instead of nasty thins of dead bodies but on the other hand it had some good strategies for example the game and the answer to the game was the code for the lock can you say genius! any wat i give it a overall 9 out of 10 booya!

Reply

allisong May 28, 2007 at 11:03 am

this game was really lame

Reply

Tracy May 26, 2007 at 6:23 pm

this was the scariest real-life game i have ever played. I looked for scarier games but i couldn’t find any. I almost peed myself in every room and my computer doesn’t have sound.

Reply

dalton mcclelland May 26, 2007 at 12:29 pm

the game is scary and it almost mad eme crap my pants when you go in the vent i was suprised when xavier killed himself will there bw an exmortis3 i hope so and probably crap myself angain but its tottaly worth it.

Reply

Diggity Danka May 25, 2007 at 8:45 am

this is possibly the best game Ive played in a while and i agree with everynoe that has said that this needs to be made into a movie … ok peace

Reply

Cyndi May 11, 2007 at 11:17 pm

WOW THIS WAS THE BEST SCARY GAME EVER I ALMOST PEED ON MYSELF THATS HOW SCARED I WAS!!

Reply

Jillycat May 2, 2007 at 7:58 pm

Excellent!! It would be better though if the walkthrough was’t posted i such an obvious place though.

Thanks for the game!!

Reply

Phear April 26, 2007 at 1:24 pm

Omg, i screamed so loud at number one, I thought it couldn’t get much worse.

Then I played this.

I swear, I almost had a heart attack.
And that was without the sound on.

It’s great, better than any horror game or movie I have ever played.

Reply

Your cake iz stale October 8, 2009 at 4:18 pm

lol!

Reply

sjfkdsh April 20, 2007 at 7:02 pm

I almost cried out of fear, lol I covered my eyes and ears at some points worried of something poping out, lol

Reply

Phelps April 15, 2007 at 11:59 am

i agree with Eman. Ben Leffler is so cool and has this creepy way of knowing how to A) scare the living crap outa people and B)has a great plot that is so orignal and creepy. he deff. needs to make a movies out of these games. he would make billions.

Reply

Eman April 11, 2007 at 12:03 pm

Man I Played Both one and two. And i have to say that these games are simply amazing. Its hard to find anything original these days. You should really make a Movie out of this.

Reply

beto March 24, 2007 at 5:49 am

walkthrough
Click church front door to go in
Click left confessional booth to go in
Click on window to listen conversation
Click the room next to confessional booth to read booklet
Inside the church on the left there is a door lead to church backyard.
Get aerial from car and click on the brick path to get car key
Click on the car to drive to Ranch
Go into the Ranch lobby and go up stairs
Go into the room on your right and read the book inside the drawer beside the bloody bed.
Enter the left room with three dead body to get a lighter on the floor
Go to the second left room to get key
Go downstairs again and to the right door that leads to downstairs corridoor.
There is a crawlspace on your left, go in and click on lighter
On your right there is a door lead to living room
There is a Sudoku puzzle on the table
If you don’t know anything about Sudoku then heres the answer: 8 3 1
Go back out to the Ranch lobby and open the closet in front of you
Open the box using the Sudoku code and take screw driver
You should know how you going to use the screw driver right?
Go to the crawlspace and open the screws
Take the gun on the table and open the door the leads to house rear
Use the key to open the cellar
Click on the pile of books on your left and read them
Go back upstairs to the room on your right and open the bible in the top drawer to get dagger
Click on Xavier and enter the room
Click on the gun
There are three light: biggest light:L1 smallest light:L3, Click sequence is L1-L2-L3-L3-L2-L1
There are five light: L1-L2-L3-L4-L5-L5-L4-L3-L2-L1
There is a box of bullets on the floor, click it
Go to the end of tunnel and start shooting whatever crap that run towards you
When the floating body comes very near to you, use the dagger to kill him
Keep going to the end of the tunnel, talk to guy and watch the ending

Reply

ashley core March 18, 2007 at 12:46 pm

your freakin wierd people

Reply

tim March 7, 2007 at 9:06 pm

I thought this game was awesome you are very creative I could only imagine what you put into this I hope to see whatever else you do great job

Reply

Leave a Comment