≡ Menu

Escape Your Bedroom

le = window.adsbygoogle || []).push({});

Escape Your Bedroom

Escape Your Bedroom – This is not a serious game, just a silly game making fun of escape games. Worth a few laughs though, haha!

Play Escape Your Bedroom


{ 46 comments… add one }

  • Lala Loca February 5, 2012, 1:38 pm

    MAN THAT WAS LIEK
    THE HARDEST GAME EVR
    SRSLY

  • barbygurl May 15, 2010, 5:30 am

    hehehe very funny …

  • sonia April 10, 2009, 4:08 am

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  • Teeffii February 24, 2009, 5:27 pm

    thiis waas soo f*ckiiing eaasyyy!
    xDDDDDDDDDDD
    dumb -.-
    buut cool!
    xD

  • Justywusty87 February 5, 2009, 10:39 am

    Excellent game, I am inspired by this lol. I might make 1 similar to this in the future.

  • ViVe December 16, 2008, 10:41 am

    soooooooooooooooooooooooooooooo f*cking easy
    go left click door, out

  • cal December 9, 2008, 10:11 am

    well what a great game, to be fair. it challenges you, makes you think, and makes you ponder the logical way out. to be damn realisic, its turd!

  • Mariah December 8, 2008, 5:48 am

    this game is sooo awesome!!! if someone doesn’t beat this game cuz i beat this game a million times!!!!! i bet ya that everyone can beat this game too WITHOUT USING A CHEAT CODE!!! who ever uses a cheat code is a SISSY!!!

  • gareth cliffe November 14, 2008, 7:52 am

    louise yes there is called stupid games there well funny ya hoe

  • gareth cliffe November 14, 2008, 7:50 am

    fucking shit all u do is open a door how lame its gay and so are use for reading it ya tossas

  • alex August 14, 2008, 7:26 am

    LMFAO good game (Y) !! haha

  • Julia August 3, 2008, 2:41 am

    lame and mental

  • Bella June 29, 2008, 8:04 am

    lol…why would someone make something make this?ha ha but the fact that so many people played it after everyone said it stunk is kindu funny…(including me:D<ha ha)

  • liglaglon June 26, 2008, 10:03 am

    heres a walkthruh
    1.click the door
    and your out

  • maya June 6, 2008, 10:12 pm

    uh…..Okay, that was lame….First thing I do when i play these games is try to open the door……

  • Amber Lynn June 6, 2008, 1:28 pm

    if you’re 13 you might get a kick out of this.

    otherwise, don’t bother.

  • louise May 16, 2008, 9:48 am

    are there any more games like that if there is can you plz tell me the website

  • louise May 16, 2008, 9:47 am

    lol that was so easy and it was fun i was looking all over the room

  • Anonymous May 16, 2008, 9:45 am

    lol that was so easy

  • chris May 11, 2008, 2:09 pm

    DUMB!!!!!!!!

  • chris May 11, 2008, 2:09 pm

    DUMB!!!!!!!!

  • Dario March 23, 2008, 6:59 am

    I am missing one of the message like: I can’t find this help!!!!!!
    So i’ll post one of these message….i can’t find the hammer and the screwdriver help!!!!!
    (lol)…….;-)

  • rine March 23, 2008, 3:12 am

    silly!

  • gruesome is grue lol March 7, 2008, 7:25 pm

    read the dam title ppl who made bad comments
    cant u take a bloody laugh

    geez get a life

  • Amy January 27, 2008, 12:36 pm

    i did that one without a walkthrough! yeah!

  • stamin December 30, 2007, 9:03 pm

    lol, two ways to beat this game: opening up the door, or clicking the left arrow button while looking inside the chest. this was so fricken gay!!!!

  • andee December 30, 2007, 4:27 pm

    that was too stupid….
    all u do is open the door.
    ….but i had to use the cheats…
    lol.

  • Maria December 29, 2007, 8:32 am

    Kinda funi!
    takes da mik reli!
    LOL

  • Dianne December 28, 2007, 2:49 am

    LMFAO…

  • kkk December 26, 2007, 11:46 pm

    arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeasyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  • emm December 23, 2007, 6:31 am

    dat wat a rubbish game!

  • Anonymous December 22, 2007, 3:42 pm

    GAY

  • OMG! December 21, 2007, 5:16 am

    LIKE OMG! THAT WAS SO SAD…I MEAN I DIDNT SPEND AGES ON THAT BECAUSE THE COMMENT AT THE TOP TOLD ME HOW TO DO IT! THAT IS SO FREAKIN SAD!

  • sumone(insider)(ima gurl lol) December 18, 2007, 3:26 pm

    umm yahh that was so stupit cause umm well im not that dumb so i clicked on the door and bam wtf wtf wtf wtf wtf freakin jux wated 30 second of my life dam tired of doing that!!

  • Anonymous December 16, 2007, 5:26 am

    sad game

  • anonimus December 15, 2007, 3:07 am

    funny hahahahahaha but nt gud

  • jack December 15, 2007, 12:57 am

    that was annoying but funny because i saw the mystery box and it said the biggest secret was locked inside it then when i clicked it it said ”i said it was LOCKED/dumbass”lol

  • Bob December 14, 2007, 6:04 pm

    noooooooooooo! can’t play it because of my mom’s gay blocking device it’s so gay that gay dumb gay no good gay stupid gay thing!

  • becky.a December 14, 2007, 1:43 pm

    soooooooooooooooooooooooo sad

  • Laura December 14, 2007, 7:35 am

    HAHAH! I seriously was looking around the room for like 15min! Then bam… I opened the door.. Too funny..

  • arg December 13, 2007, 6:28 pm

    so gay…

  • pete December 13, 2007, 5:43 pm

    thats reel dam stupid

  • Anonymous December 12, 2007, 2:57 pm

    so lame

  • thaboss242 December 12, 2007, 1:52 pm

    all u do iz open the door

  • thaboss242 December 12, 2007, 1:52 pm

    the walkthrough is

    1.click the left arrow in the inventory.
    2.then press the door then press the door knob

  • thaboss242 December 12, 2007, 1:44 pm

    yay im the first one ever to comment this game

    maybe im the first to play also

Leave a Comment

Next post:

Previous post: